Digiwyse
Digiwyse

ICT servicedeskmedewerker binnen overheidsomgeving in Assen

Regio Assen

solliciteer nu!

In het kort

  • icon € 2.750,- tot € 3.150,- bruto per maand (excl. vakantiegeld en overige reserveringen)
  • icon ICT-support en toegangsbeheer voor duizenden eindgebruikers binnen een overheidsomgeving
  • icon Afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 3 of 4) en ITIL v4 certificering
  • icon Assen met optie tot deels thuiswerken
  • icon Leaseauto mét tankpas (zonder eigen bijdrage) óf een NS Businesscard of een volledige reiskostenvergoeding
  • icon Onbeperkt Microsoft-certificaten behalen zonder studieschuld. Toegang tot online en fysieke trainingen en kennisplatformen. Mogelijkheid om door te groeien richting systeembeheer of meer projectmatige IT-rollen

Samenvatting

Als ICT servicedeskmedewerker ondersteun je dagelijks duizenden eindgebruikers binnen verschillende ministeries. Je werkt vanuit een centrale ICT-afdeling die verantwoordelijk is voor de digitale dienstverlening van meerdere overheidsdiensten. De focus ligt op het analyseren en oplossen van binnenkomende meldingen, gebruikersbeheer en het bewaken van de voortgang. Je bent onderdeel van een backoffice-team dat zich bezighoudt met technische vraagstukken in een omvangrijke en complexe IT-omgeving.

Lees meer

Werken bij een Microsoft Solutions Partner

Wij zijn trots lid van de Wortell Group waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen van Support Engineer tot een specialist in Microsoft Cloud of Security.

Als onderdeel van de Wortell Group, een Microsoft Solutions Partner met indrukwekkende (inter)nationale Microsoft awards, kunnen we je uitdagende werkervaringen bieden en je helpen officiële certificeringen te behalen op weg naar jouw gewenste specialisatie.

Lees meer

Functieomschrijving

De vijf belangrijkste taken in deze functie:

  1. Registratie en afhandeling van meldingen
    Je verwerkt binnenkomende tickets via TOPdesk en lost meldingen direct op wanneer mogelijk.

  2. Gebruikers- en toegangsbeheer
    Je maakt accounts aan, beheert rechten op mappen en distributielijsten via diverse tooling.

  3. Analyse en signalering
    Je analyseert meldingen om bredere problemen te signaleren en escaleert deze indien nodig.

  4. Communicatie en voortgangsbewaking
    Je informeert eindgebruikers over de status van meldingen en bewaakt de voortgang van openstaande tickets.

  5. Ondersteuning bij procedures en middelen
    Je geeft gebruikers uitleg over aanvraagprocedures en het gebruik van ICT-middelen, inclusief controle op mandaathouders.

Lees meer

Functie-eisen

  • Afgeronde MBO ICT opleiding niveau 3 met minimaal 1 jaar ervaring op een ICT servicedesk
    of
    Afgeronde MBO ICT opleiding niveau 4 met minimaal 0,5 jaar ervaring op een ICT servicedesk

  • Certificering ITIL v4

  • Ervaring met het werken in een IT-servicedeskomgeving

  • Uitstekende beheers van de Nederlandse taal

Lees meer

Bedrijfscultuur

Je komt te werken binnen een landelijke ICT-dienstverlener binnen een overheidsomgeving. Deze organisatie verzorgt de digitale infrastructuur voor meerdere ministeries en overheidsdiensten. De teams werken nauw samen, volgen duidelijke processen en gebruiken moderne systemen zoals Citrix, Intune en Microsoft 365. Betrouwbaarheid, continuïteit en kennisdeling staan centraal binnen deze IT-afdeling die dagelijks ondersteuning biedt aan een gebruikersgroep van ongeveer 20.000 medewerkers.

Nu solliciteren op

ICT servicedeskmedewerker binnen overheidsomgeving in Assen

Regio Assen

Schrijf je hier in en we nemen contact met je op om je zo goed mogelijk te helpen aan je volgende baan.